Äkta vänskap

image70

Jag älskar denna bild så otroligt mycket , det visar verkligen
hur mycket jag älskar dig min vän . Jag är evigt tacksam för att du finns i mitt liv .
Jag vill dig allt gott .
så fort man ser dig så ler man , du sprider glädje hjärtat .
jag behöver dig .
vänskapligkärlek / din sara , just under denna kväll bara din " pippi " .

Skriv en kommentar här
Postat av: Embryo

ÅÅååå, hjärtat.. Jag älskar oxå den där bilden! Du betyder mkt i mitt liv, du e en stjärna! Ett liv utan dej, vore som ett liv utan kärlek... De jag menar e alltså att jag inte kan leva utan dej! Puss, Puss //Din egna Emma..

2007-04-20 @ 12:29:55
Postat av: Emma

Ååå, hjärtat! Älskar oxå den här bilden! Den är verkligen ärlig.. Jag e verkligen gla att jag hitta en sån fin vän som dej.. Du är en del av mitt liv nu! =) Älskar dej vännen! Vänskapskyss//Din Emma

2007-04-20 @ 12:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback