Ett mål ?

Ibland undrar jag vart min framtid kommer leda mig .
just nu har jag tappat bort min längtan till framtiden .
jag vill ha tillbaka känslan , att känna , jag kommer bli nått , eller det här ska jag
verkligen göra . men jag har i varje fall ett mål jag verkligen vill nå,
nått som jag skulle kunna tänka mig göra i framtiden och inte bara slänga
bort den på något annat . jag vill verkligen ta utbildningen som dekoratör
och bli det jag länge velat bli . jag tycker om att inspireras av färger och former.
det är nog inte många i min omgivning som vet om att jag har den passionen 
men ska jag vara ärlig har den funnit där ett bra tag men jag har insett det mer
nu under dom senaste åren.  jag måste verkligen ta och tänka igenom allt
och få fram en framtidsplan , just nu går jag och tar dagen som den kommer .
känns inte som det finns nått jag längtar efter eller vill göra , allt känns hopplöst just nu .
men ändå har jag fullt upp dagarna långa , saker att göra hela tiden , tänk vilka
fantastiska människor jag har runt mig som får mig att må bra och verkligen får mig att känna mig unik .
jag vill verkligen lyckas och göra mina föräldrar stolt , det vill jag . även fast jag vet att dom älskar mig
precis lika mycket och är lika stolt över mig vad jag än gör . men en sak är klar , jag ska tamefan lyckas med mitt liv.

/ hon ,

Skriv en kommentar här
Postat av: Anonym

Jag vet att du klarar de Sarabie! <3
Jag tror på dej! Puss..

2007-04-17 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback