Evighet .

image69



Det finns få personer i mitt liv som får mig att orka leva vidare .
som får mig att känna mening med livet .
det är dom som står när resten faller .
det är dom som alltid finns där när gråten och tårar visas .
jag vet inte hur mitt liv skulle ha sett ut i dag om jag inte hade er vid min sida .
även fast jag vet att min fantastiska familj hade stöttat mig varje steg jag tog ,
så hade jag ändå varit helt vilsen om ni inte hade kommit fram på vägen och tagit tag i min
hand och vissat mig vilken väg jag skulle ta . jag är evig tacksam .
ni ger mig styrka och kärlek .
jag behöver er för att fortsätta på min väg genom livet.
utan er är jag som ett sandkorn i öknen , vilsen och som alla andra .
ni får mig att känna mig älskad , unik och värdefull . det är inte många som har så
bra vänner som jag har , jag kan inte tacka er nog .
jag finns här för er , som ni finns här för mig .

/ eran Sara .

när min syster ler , ler jag .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback