Jag & Embryon .

Fredag :

i går till en början hade världens tråkigaste dag , men sen vid åtta ringde
jag till carro och frågade om jag kunde kika förbi en stund .
så jag drog dit men sen runt kvart över nio ringde emma så jag hängde på henne
och vi skjusade maria till gävle för hon skulle ut .
så jag och emma bestämde oss för att vänta för att VARA SNÄLLA .
vår kväll :
-  mcdoanlds i gävle för att se folk , vi + 2 till ? ! HAHAH
- färd till sandviken
- centro
- fredos , vi och bara "ursäkta" utlänningar ...
- dryga med andra bil förare
- åka till gävle igen
- sjunga S.L musik hela vägen
- sitta och snacka skit i bilen
- hämtar maria och maiia
- koas
- koas
- koas
- fred .

typ våran kväll , men fyfan vad jag insett hur mycket hon betyder för mig,
henne kan man verkligen prata om allt , min lilla "mumin" jagare ,
Jag älskar dig emma !  <3


Lördag :
varit med mamma och pappa i valbo för att handla lite,
köpte ett par gula vegabond skor ^^ . sjukt snygga nu till sommaren.
sen så har jag städat mitt rum eftersom alla verka dissa mig i kväll .
men de är sjukt rent och snyggt .

nä nu ska jag vidare och får se vad man tar vägen ..

/ sarabi som älskar sin embryon .


image77  image72

Skriv en kommentar här
Postat av: Embryo

Tack för inatt!! Älskar dej! Kul att vi kommit närmare varandra! Puss,Puss // Ditt Embryo forever.. <3

2007-04-21 @ 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback