Lista .


Önskar du att du bodde någon annanstans? I bland gör jag det .
Tycker andra att du är attraktiv? det får du fråga dom.
Dricker du alkohol? ja de gör jag.
Använder du droger? nej , och kommer aldrig göra det heller .
Röker du? kan hända ibland på fest
Vilket schampo använder du? Björn axen .
Vilken parfym använder du? DKNY , red appel eller Amor amor.
Vilka skor använder du? Just nu är det batterina eller pumps.
Vad är du rädd för? att förlora någon som står mig väldigt nära.
Gillar du att tvätta? nej , mamma gör det åt mig .
Gillar du berg & dalbana? ja nu gör jag de .

För eller emot:
Långdistansförhållande: Både och.
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Tonårsrökning: jag kunde inte bry mig mindre.
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskapet: För
Köra bil onykter: Emot
Förhållande mellan homosexuella: För
Dokusåpor: För

Har du någonsin:
Gråtit över en pojke: inte direkt.
Gråtit över en flicka: ohja.
Ljugit för någon: ja , men som sagt det kommer alltid fram.
Varit i slagsmål: nej ^^
Blivit arresterad: nej .

Antal:
Gånger ditt hjärta har brustit: några få gånger.
Olagliga droger du har tagit: inga .
Personer från grundskolan du har kontakt med: Caroline , 11 års vänskap . + några fler.
Skivor du äger: haha det är vel några stycken .
Gånger ditt namn har varit i tidningen: inte just att dom menat mig , men läser ofta namnet Sara .
Ärr du har på kroppen: 1 .
Hårstrån du har på kroppen: haha , vilken fråga . har mer liv än att sitta och räkna.
När är du född? 20 oktober.
Vad har du gjort idag? arbetsförmedlingen med mallanbrallan & kört bil med pappa.
Vad gjorde du igår kväll? jag umgicks med carro & ankan en stund sen va jag med syster .
Vad vill du helst ha nu? ett jobb .
Har du nytvättat hår? Nej .
Vad luktar du nu? DKNY , tror ja haha
När blev du fotograferad senast? nyss , av mig själv .
Vilket är ditt livsmål? att få en bra karriär och att jag och mina nära ska må bra .
Vad har du för puder? Mist .
Har du använt någon hårprodukt? ja hårspray .
Saknar du någon nu? Ja det gör jag .
När var du i en affär senast? i dag med pappa.
Mötte du någon du kände då? nej , tur va vel de haha .
Tycker du om dina grannar? ja , dom är trevliga.
Använder du icq eller msn? msn
Hur många datorer finns i ditt hus? 2 st .
När fick du senast en present? i veckan , av sandra <3 .
Vad drack du senast? Coca Cola.
Vilken är din favoritfärg? svart .
Sämsta färg då? tycker inte om snorgrön .
Har du blivit hotad via telefon? näje .
Goth eller pop? Pop
Har du någon förebild? ja tänk för de har jag .
Hur många lampor har du i ditt rum? 4 st .
Vill du ha barn? ja mer än gärna . men inte nu på ett bra tag.
Vad för kläder har du på dig nu? svart byxor och en grå tröjja .
Gillar du dokumentärer? ja dom som berör .
Längtar du till din nästa födelsedag? jaharu , då är man 20 år .
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? ja , högsta har hamnat på 27 , HAHA måste ha haft riktigt dålig syn.
Vilka språk kan du prata? svenska , och engelska i nödfall.
Skulle du vilja ha silikonbröst? nej .
Hur många hål har du i öronen? 1 i varje
Vem pratade du med senast? syster .
Vad pratade ni om? vart hon va och när hon skulle komma hem .


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback