Måndag .

image87

i dag har jag varit och kört på körskolan,
det gick helt okej . sen fick jag även boka in Lilla uppkörningen
så nu lär jag plugga som fan så jag klarar teorin .
så mitt körkort är på väg , det känns bra .

sedan möte carro upp mig på stan
och jag åt och hon käkade glass :)
sen tog vi en slush , det är vår passion haha .
tack för en mysig tripp på stan . <3

just nu sitter jag hos maria , för jag är hundvakt åt diva.
hon är en riktig mysig sak , men sjukt dryg också, ialf när hon
nu kommer upp överallt haha . men men , det fungerar för hon är
världens underbraste black beauty .
nu sover dom alla tre , tipsy precis vid min axel , sessan i trädet
och diva på golvet , kan de bli mer mys ? !

snart kommer maria hem och då ska jag
hem , käka nått , fixa mig och sen till lina .
sen får vi se hur kvällen blir . haha
hoppas att emma dyker upp i kväll , jag behöver se henne, hon
får mig att må så bra !! ^^

ne nu ska jag se på tv .
kärlek / sara






Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback