Som vanligt igen .

image60  image61

Träffade tjejerna i dag , kändes otroligt mysigt att träffa dom eftersom det va
på studenten vi sågs senast . Men det kändes som det gjorde då ,
allt var lika mellan oss och de kändes bra . dom betyder otroligt mycket för mig .
vilka tjejer , dom gjorde mina tre år på handel till dom bästa . lätt .

vi va ialf och åt på gallerian nian i gävle , på ninas lunch .
sedan kom även malin in så vi kolla i butiker och åkte till sandviken
och hämtade ut en mugg hon hade gjort med en bild på mig :O . hon är galen .
men tyvärr hade hon fått den lilla bilden och de inte så bra då , men ialf . :) gull unge . <3


sen senare i kväll blir det vin och ost o kex med tjejerna ,
malins ide , hon är söt :) .




fyyfan , har ont i min tand . :/ jag döööör ..


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback