Teoriprovet .

känns som jag bara måste skriva av mig lite .
va nyss på teoriprovet och jag klarade det inte , men de visste jag redan
men ändå blev jag besviken på mig själv . jag vet att ja borde
väntat ett tag till för jag va inte redo , men kan en trafiklärare sätta sån press på en?!
shiit vilken presationsångsest jag hade i dag , jag ska fan inte säga
till när jag har mitt nästa . jag sa det till för många och då blir det för mycket .
för jag vill vara den som klarar det .. ja måste vara den .. annars ?! .. ojoj .. tankar går igenom mitt huvud.

ne jag ska ta de för mig själv och dom jag vet kan stötta mig om jag inte klarar det .
men nästa gång SKA SKA SKA jag klara det .

aja , nu är de bara att ta nya tag och de ska ja göra .
i morgon ska jag till trafikskolan och plugga igen ,
ska fan ha de dära jävla körkortet så jag kan dra ut på
äventyr i sommar och inte vara bli låst så fort man ska göra nått .

aja nu ska jag ta och äta glass
slänga mig i sängen och lyssna på Sara L .
det är kärlek det .

byebye , från henne som kuggade ..


image64

Skriv en kommentar här
Postat av: Matilda

Gummaaaan ;( Det är bara att ta nya tag...nu vet du ju hur det går till och allt. Nästa gång är det inte första gången...då går det ska du se :D Lycka till nästa gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback