tråkigt ännu en kväll .

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? absolut , lätt .
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren såklart .
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland , ibland inte .
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? leva livet & spara en del .
Vad är det bästa med julafton? Stämningen , släkten träffas och såklart julklapparna .
Är du skyldig någon pengar? ja jag tror jag är skyldig maria , eller skyldig och skyldig , vi ska dela på 100 :- vi fick av en kille runt 3.00 i natt.
Är du mörkrädd? jag älskar mörker när jag ska sova , annars kan det få bli ljust .
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? pengar tack .
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? det blir nog runt 11 - 12 , fast då måste jag ställa klockan , ananrs sover jag allt för länge , men det blir så när man älskar att snacka på msn .. och sen vill man inte sova nort hela dagen haha .
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? jag avreagerar den oftast inte , jag håller den för mig själv , ananrs blir det tyvärr på den jag umgås med, förlåt ..
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Som om någon skulle hålla det då?!
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? min syster .
Vad föredrar du för sorts filmer? Komedi , eller något man kan gråta till .
Vad slösar du mest pengar på? Kläder & fest .
Vill du gifta dig? Ja .
Vill du ha barn? Ja absolut .
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Ugly Betty , lätt .
Vilka husdjur har du haft innan? En katt , som hette ludde , som jag saknar .. "/ .
Solar du ofta? Utomhus , ja visst .
Är du bra på att laga mat? nej, det vill jag inte påstå , fast dålig är jag inte heller .
Var badar du helst? i en pool i ett varmt land .
Vilka språk kan du? Svenska , & engelska i nödfall.
Vad har du för klädstil? haha , har jag någon speciell ? . tror ej det . men önskade jag hade blåbäret , hon har snyggast !
Är du flygrädd? njeeaa.. sådära .
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Det är bra .
Tror du på ett liv efter döden? Ja , det har ju bröderna lejonhjärta bevisat .
Har du varit deprimerad? inte deprimerad , men gett upp livet ett tag dära .
Tycker du om sushi? har aldrig smakat , men fisk är inte min grej .
Tror du på livslång kärlek? Förhoppningsvis gör jag det .
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja . och mer kan jag inte önska .
Har du någon gång haft självmordstankar? nej .
Biter du på naglarna? oh nej , då blir dom bara hackiga och irriterande .
Är du beroende av något? datorn .
Humör just nu? relativt bra .
Är det nåt du absolut inte äter: haha , skulle jag säga det , blir listan lång .
Vad sa du senast: godnatt till syster .
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden , tack .
Sommarplaner: Hultsfred , förhoppningsvis sommarjobb , och även taggad på Pride .
Saft eller alkohol: Beror på tillfälle .
Hur många kuddar sover du med: Tre stycken .
Favoritväder: Sol & sådära lagomt varmt .
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ett flygplan, en pilot och en karta till Sverige.
Morgon- eller nattmänniska: Natt, sjukt mycket natt.
Sparare eller slösare: Sparare , faktiskt .
Tror på liv på andra planeter: Ja , varför skulle det endast finnas på denna ?!
Bio eller promenad: sommar - promenad. Vinter - bio.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna förflytta mig från plats till plats på nolltid.
Hur många syskon har du? Emma , och det är allt jag begär .
Saltar du på maten? Nej .
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Handelsprogrammet , för jag vill jobba inom Handel .
Anser du att du är stark? Ja.
Vad gör du om du får hicka? Slutar hicka .


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback