Trevligt .

går dagen va bra , jag började med att träffa Therese
på Körskolan , så vi pluggade lite där . sedan så drog vi till fredos
käkade där sen kom sofia så vi satt och snacka med henne .
sedan drog jag vidare med hedman till valbo för att
hon skulle inhandla lite kläder .
sedan åkte jag hem och gjorde mig i ordningen och sen vidare
till lina , där lina maria johan o marie var . så vi satt där och snacka och
dom andra drack lite cider . sen drog vi ner på fredos och sedan
till det ny öppnade stället Kharma lounge eller hur det stavas .
fan va snyggt det var , lite för snyggt för oss sandvikare . nya stureplan ?! hallå ..

men men , sen blev det sibylla och sen traskade jag o maria hem :)
lung kväll , kände inte för att dricka nått . så det fick bli en cider på fredos bara.

jag saknade emma som fan i går . hon är den självklara personen
man ska ha med på en fest , eller bara ha omkring sig . hon sprider
så mycket glädje .jag älskar henne oendligt mycket . :)


i dag så åkte jag hem och sen till gävle med mallan och sen
så blev det diva vakt , hon är underbar den dära söta ..

nu ska jag snart möta syster , sen soooooova !!

saknar mitt blåbär "/

Skriv en kommentar här
Postat av: Emma

Åååhh, gumman.. Saknar dej! Du e bäst! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback