BLÅBÄRSDAG .

image264

i dag skjusade jag och ankan in min pappa till läkare
för han skulle göra en mindre operation , inget allvarligt .

så medans gick vi på stan , kollade runt , fikade och hade
det allmänt roligt . :)

"såg du tjejen som gick förbi nyss , jag kände igen henne .. "
HAHAHA X''D
 
synd som fan att vi aldrig hann skicka bilden via
bluetooth . haha .

sedan åkte vi hem och sedan träffade vi emma så vi va här
hemma en stund , sen åkte vi och hämtade maria och skjusde
hem henne och sedan satt vi och snackade med henne en stund utanför henne.

sen åkte vi i väg och jag tog med mig diva , och vi åkte till
emma för hon skulle käka , sen åkte vi till mig .

sen åkte ankan hem vid sju , så vi bestämmde oss för att lämna diva
så åkte jag och emma och träffade emelie o emma utanför ica,
sen drog vi till jonte där träffade vi en flummig evve och en elle :)
sen åkte vi hem till var sig , och nu har jag kollat på so you think you can dance :*

i morgon ska jag skjusa emma evve o lollo till skolan innan jag dra och jobbar .

ha de bra alla :*
tack för en bra dag .

PUSSS !

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback