Cityfesten är äntligen här .

image227


i går blev det cityfesten för hela slanten.
först var vi hos emma en sväng , sedan drog vi in några
tjejor till cityfesten. träffade blåbär och emma direkt när vi kom in.

så jag och ullis hakade på dom och gick och mötte
maria och hennes kicks polare . haha
så bestämmde vi oss för att ta oss in på öltältet.

det var 26 års gräns , men in kom vi i alla fall.
även mina två underbaringa blåbär o emma :')

sedan stängde dom , så jag hakade på
emma och blåbär och gick runt , sen ringde
ullis upp oss och följde med oss , sen tog vi
skjus av katta o dennis hem .


jag har även varit inne i dag ,
åkte dit till runt 22.00 tillsammans med
maria och carro ,
blåbär o emma hakade även på oss , mysigt ! :)

kom hem för ett tag sedan ,
va ju torsdag i dag , inte lika mycker drag då .

åker in i morgon med ,
och lördag , lördag kommer bli bäst .
sandra kommer även hit . <3 <3


B , INGEN KAN TA DIN FÖRSTA PLATS PÅ MIN LISTA !

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback