Cityfesten - Lördag .

image238  image240

När jag ändå är i gång att skriva i min blogg.
så ska jag skriva om lördagen också.

jag hämtade upp emma , sedan ankan , vi drog
till resecentrum och hämtade upp SANDRA .<3 <3 
mysigt , mysigt .
sen drog vi till donken .
sedan drog jag och sandra till mig och gjorde oss halvklara
och sen åkte vi in till valbo till johanna.
sedan ringde jag ankan och bad hon o emma komma dit
eftersom dom ändå va i valbo . :D 

när dom hade kommit gjorde vi oss i ordningen och började med maten :)
ojoj . maten vart inte alls som vi tänkte oss .
maria och johanna bestämmde sig för att fixa ankan emma o sandra införkvällen.
och gud vad snygga brudarna blev . :)

festen började med kött och potatisgratäng ,
och sedan gick vi över till drickat . :')

det var sjukt roligt hemma hos johanna , och jag älskar när man leker
djurleken , eller någon annan lek . :') .

sedan blev klockan så mycker att de va dags för oss att åka in till
cityfesten .
pga lite för mycket dricka och missförstod så blev det
lite för jobbigt där en stund mellan oss två .
men det löste vi och du vet att du betyder så mycket för mig :*
du är och förbli en av mina bästa .

väl på bussen så började det spöregna , fast det märkte vi typ inte
förän vi klev av bussen i gävle .
vi drog till ett tak och samlade krafter och gick vidare mot krogen .
men eftersom vissa va under 18 , så drog jag med dom vidare
in till själv cityfesten .
där hade vi det roligt och jag träffade min nina och hennes lasse :') . ååh.
sedan tog vi bussen hem vid 2 , och va hemma i sängen runt 4.

jag måste säga att det var en otroligt rolig kväll .
:*
oförglömlig .
:)

Jag älskar er .

<3 <3


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback