EMMA - NY KLIPPT .

image262


min dag har varit bra . den började med att emma kom hit och käkade frulle med mig ,
sen bestämmde vi oss för att dra på stan med allt va stängt  , så vi åkte och tankade.

sen åkte vi hem och senare åkte vi till donken och käkade där med
emma o jonte .

sedan åkte vi hem och lekte med diva , för hon hade sovit hos mig .
sen så åkte vi med henne till maria och sedan åkte vi och handlade
hårfärg åt emmas hår , hon skulle klippa sig och sedan färga tillbaka
det till svart .

vi cyklade hem till henne sedan och hon klippte sitt hår , eller hennes mamma
gjorde det , skit snyggt blev det , :''D  , även hon blev nöjd , trots några små tårar i mellan åt haha .
sedan bestämmde vi oss gör att möta upp ankan som hade sovit bort hela dagen typ haha .
så vi cyklade o mötte syster o dom , sen tog vi en cykel tur på stan . :')

sen ringde maria och frågade om jag kunde skjusa in henne o dom andra
till gävle för dom skulle ut , så jag åkte hem med ankan o emma till mig en stund
sen packade jag in mig själv i bilen och körde in linn maria ullis johan och danne till gävle .

så jag kom typ nyss hem .
tråkigt att åka bil själv , men ändå skönt när man ska skjuga som fan haha .

i morgon blir det kalas för mormor och troligtvis mat hos maria,
hon ska bjuda tillbaka :'') . <3

/ S som saknar sitt B .

    


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback