en vanlig dag .

min dag började med att jag hämtade upp carro runt 2
åkte till komvux , skrev in oss på datakörkortskursen .
sen åkte jag hem och åt , sen vare tänkte att jag skulle
till henne och snacka lite innan jag hämtade emma o ankan vi skola.
men jag hann bara dit och vända haha .

så jag hämtade upp dom , skjusade hem ankan sen följde jag med
emma hem , hon gjorde kyklingsallad och jag lekt med lina , lina
är ur söt :*
vi åkte till dollarstore vi tre också , sen hade vi det mysigt .
sen drog jag o emma till mig , sen till jensas , sen sa vi hejdå.
men vi träffades kanske en timme senare , båda hade tråkigt ,
så vi åkte till ica där ankan o carro skulle handla lite .
så vi träffade dom , snackade lite och sådära :)

sen träffa vi syster också där ,
sen åkte jag o emma hem . :) åt var sitt håll :)



åååh jag vill bara skriva en liten rad , eller två , till min syster , hon går igenom något otroligt jobbigt just nu , hon vet inte längre hur hon ska må eller vad hon ska känna . men jag vet en sak , hon kommer klara det , för hon är stark och jag kommer finnas där för henne hela tiden .
JAG älskar henne på ett vis som jag bara kan älska henne på .
hon är mitt liv , mitt blod , mitt leende .
jag behöver henne . <3<3<3

image267

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback