ETT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET !

i går lekte jag med mitt älskade blåbär , vi åkte in till
valbo , och köpte godis och lite annat , sen så hämtade vi upp
min syster , va här hemma och hade det allmänt bra .
har fan aldrig skrattat så mycket på bra länge , herregud ,
hon är klockren , vi är klockren , oslagbara tillsammans !! :)

Jag älskar att umgås med dig



sedan vid tjugo i åtta hämtade emma och carro mig ,
och sedan vi maria , vi åkte in till gävle för vi skulle gå på bio .
tatuerade torso .

bion va helt störd , filmen började inte direkt , och massa krongel ,
så maria ställer sig upp och säger

" vill vi se filmen från början"?
alla i biosalongen bara JAAAAA !

jag tror jag skulle garva på mig , herregud .
hahah ^^
våran talesman , som gubbarna framför oss sa .

men filmen började till slut och jag och maria klättrade verkligen på varandra
och på stolarna , shit va läskig den va i vissa partier .
okej , jag är verkligen inget för skräk , men men , filmen va bra ändå .

sen bestämde jag mig för att sova hos maria , för jag ville inte sova ensam haha .
så vi gjorde varma mackor och kollade på tv :D
sen sov jag tillsammans med diva <3
saknade mitt blåbär , för hon har sovit där med mig dom senaste 2 ggrna . haha

puss på er som gör mitt liv bra . <3


ps , jag och carro börjar vårat liv på onsdag haha .ds

image268


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback