FILM TAJM .

image269

Efter att jag sovit en stund och gjort mig i ordning
så pratade jag med emma , och vi bestämde att vi skulle se på film
med ankan . så vi ringde till henne och vi skulle träffas på stan .
jag åkte förbi emma med cykel och vi cyklade till stan , där träffade vi
ankan och carro , snackade lite sen tog vi med oss ankan och drog till
videomix , sen åkte vi till dollar och handla onyttiga saker .

sen åkte vi hem till mig och kollade på paris hiltons film .
sjukt dålig men värd att se .
:)
sen åkte vi här i från , jag och ankan åkte till henne
och kollade på tv , hon gjorde mat till henne o carro .
sen kom carro hem från sin träning , så vi satt och prata en massa .

sen åkte jag hem runt 10 .

jag är lycklig som har er som vänner .


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback