FREDAGEN . <3

i fredags gick jag upp runt nio , hämtade upp maria vid tio för vi skulle
ta en tripp till gävle , vi åkte dit , shoppade lite och vi träffade linn ,
maria skulle med henne på hennes frisörskola för att vara modell och
hennes hår skulle bli fixat , as snyggt blev det .

medans hon gjorde det så åkte jag hem ,hämtade diva
och hade henne tills maria skule komma hem .

åkte till maria runt 5 för att göra oss i ordning inför kvällen.
diva stannade kvar hos mamma o pappa för dom skulle ha henne.

sen runt halv 7 mötte vi upp ullis och drog till hammar och
där skulle vi fira angie för hon fyllde år .
när vi kom dit va de bara hon lotta o timo där , men sen
rullade det in folk , även ankan o emma kom , :D
och jenny o hennes filckvän kom , love is in the air . <3

vi lekte en massa lekar tex , leta ägg och en annan lek vad man nu kallar den haha .
man fick ialf lappar som man skulle utföra inför kvällen , :D .

vi satt där till runt 10 , sen drog vi till timo en stund och sedan drog jag o ankan o emma hem.
jag o ankan drog till maria för vi skulle sova över där och ha diva .
vi somnade vel runt 2 - 3 , sen väcktes vi av en full maria unt halv 6 .
som då hade kommit hem från en efterfest och låg och drygade med oss i kanske en timme ?
hahaha .
men roligt va de ialf . :)

tack o hej .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback