Historia .

i dag va jag och carro till komvux , fan vi gick till olika
ställen tills vi hittade helt rätt haha :D .
men de är alltid trevligt att träffa henne :D :D .
så vi har nu bokat in oss på historian , börjar den 5 sep , eller
de va något möte då i alla fall :) .
så skönt att ha något att göra någon gång i veckan nu .
hiih .

ska träffa maria senare , även emma kanske skulle med dit ,
trevligt :D hiih .


åh jag blir trött på mig själv .
herregud . bli sårad för lätt , över fåniga saker.
jag blir det . åh ..
fuck .

/ s .

Skriv en kommentar här
Postat av: B

på min födelsedag.

2007-08-21 @ 13:58:20
Postat av: sara

ja vet , men de är nog på förmiddagen , när ni är i skolan :)

2007-08-21 @ 18:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback