jag mår bra .

image237

ååååhhh vad jag älskar sol , sol , sol och åter sol.
även fast man klagar i bland så älskar jag det.

just nu sitter jag ute på min altan med jonte och emma.
och ankan och emma har nyss färgat håret . :)
emma gjorde ljusa slingor och ankan passade på
att göra en också hihi .

jag mår bra av att ha dom människorna runt om mig.
jag behöver dom:)
dom är fina personer .
som är värd allt bra här i livet.


:)

i natt så sov jag och ankan över hos maria . :)
vi kollade på film tillsammans med emma först också
men sen så gick vi en bit med henne hem . :) usch vad jag var rädd
hha , jag hatar när man skrämmer upp varandra , och vi hörde
verkligen röster när vi gick förbi lyckt stolpen
där han dog. men det var såklart annat folk som prata men ändå. haha

när vi väl kom hem till maria så kollade vi på hus på internet
och 24 miljoner är något vi vill ha , du kanske vill ge oss det ?!
då flyttar vi direkt , utan tvekan , ett kolektiv , vi tre och alla vi känner.
det skulle vara de bästa av allt , och i det underbart vackra huset .
inga ord för de huset alltså haha .

sedan gick maria och la sig men ankan och jag va inte trött
alls så vi satt vid datorn och kollade på tv till runt 6 ,
då kände vi att vi var tvungna att sova för johan kom hem från
jobbet då haha .
vi sov till ungefär 15.00 , skönt , men varmt som fan haha .

sen åkte vi hem och jag åkte till emma och
sen till ica där ankan mötte oss .
vi handlade hårfärg och nu är vi här :D

jag mår bra :D ljuvligt braaaaaaaaa . :*


blåbär , jag har äntligen skrivit ett långt inlägg :D
pusss :*

tack för att ni finns i mitt liv . jag är fylld med kärlek tack vare er.


/ S .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback