KVÄLLEN .

min kväll blev otroligt bra .
jag snackade med blåbär på msn och vi bestämmde att jag skulle
kika över hos henne och leka lite .

jag kom dit och vi slappa framför datorn ,
men massa bra musik och fiiiiiina bilder :]]]]

den dära tjejen , de är hon jag har massa drömmar med .
låt mitt dröm liv börja.

senare så skulle jag till maria och se på film
ville gärna ha med B , men hon fick inte . "/ .. tråkigt .

så jag fick åka dit själv , så vi kollade på film
och käkade popcorn , i like it .

nu ska jag tillbringa min kväll / natt här på msn och snacka massa
skit med blåbär , måste passa på , snart går det inte lika bra mer . :'( ..
hon gör msn värd att ha ! sådeså . HA !




Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback