Lista .

image225

du heter?:
Sara
och kallas?: sarabie , sambrabil, brabil, hallon , m.m.
vem är din bästa vän?: vänner ,tack .
vem är din värsta vän?: jag är bara vän med dom goda.
hur ser ditt hår ut?: haha , katastrof.
favortisysslesättning?: snacka skit med vännerna.
vem av dina föräldrar föredrar du?: dom är bra till olika saker .
hur mår du just nu?: lite deppig samtidigt som jag är trött och förvirrade varför jag är deppig.
vad var det senaste klantiga du gjorde?: skulle ta en dumble ur ett rör på ica , då ramlade halva röret ut på golvet, lyckat haha . jag och carro garvar fortfarande åt det . XD
vilket är ditt favorit tv program?: oj , jag älskar alla dokusåpor (A)
vem har tagit roligast foton på dig?: finns det sånna?!
vem litar du mest på?: svår fråga, VÄLDIGT svår.
vart har du ont?: ingenstans , tror jag . känner helst inte efter.
finns det något du alltid har som tillbehör vid måltiderna?: mjölk <3
vem sov du senast över hos?: min syster haha .
sov ni i samma säng?: absolut .
vem såg dig senast naken?: oj , jag vet inte ,  
nämn en människa du bara tänker hemska tankar om: dom håller jag för mig själv.
och en som du bara tänker bra om: personen jag beundrar.
tycker du om dig själv?: jag är snäll , nästan jämt.
vad vill du göra nu?: gå hem till dig och ge dig en kram och säga att du är den jag behöver mest.
vad gör du nu?: svarar på detta och snackar med några .
om jag säger carola, vad säger du då?: sveriges diva .
godaste chipsen?: grill .
vilken är din skummaste fylla?: den man knappt minns .
nämn en händels du skrattar åt bara du tänker på den?: dumble saken i dag . hahahaha XD
vem betyder mest för dig?: alla betyder något fast på olika sätt , andra mer . men jag hoppas ni vet att ni betyder.
vem känner dig bäst?: jag.
vilken maträtt är du bäst på att laga?: mosacca .
vem är gosigast?: vem vill gosa ?

Skriv en kommentar här
Postat av: Carro

HAHAHAHHA dumlena HAHAHHAHAHA, jag dööööööör ASG !!! Lätt bästa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback