LÖRDAGEN

vaknade hos maria med ankan . och en hoppande och drygande
diva . maria ringde frå rummet intill och vi bestämmde att vi skulle
äta lassange , så hon kom ut och vi fixade lite och åt mat .
sedan så , jaa inga komentaer vad vi kollade på där ett tag , herregud
vart har vi kommit någonstans ankan . - hahahaha -

sen åkte vi hem . jag hoppade in i duschen fixade mig
och sedan vid halv sju hämtade jag upp maria o ullis
för att åka och grilla hos linn , vi kom dit , satt och snackade
åt mat och lyssnade på bra musik .

det var verkligen roligt där .

skjusade hem tanja och emma , sedan åkte jag tillbaka ,
då hade timo o angie och athena kommit .

så vi satt och snackade sen skjusade jag in linn ullis och maria
till gävle och inte visste jag att de va crusig där , så jag hamnade mit i de
hahaha . fyfan , de kryllade av folk runt om min bil . ja bara :| ... haha
aja kom ut ur stan till slut .


linns mening " hon har gått och råkat blivit flata " HAHAHA . bäst i kväll .
jadu ullis , hur känns de ;) ...


tjänade 200 kr , så jag tankade de till pappa innan jag drog hem :)

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback