Måndag .

image263

i dag har jag varit med emma hela dagen .
hon skulle väcka mig halv 10 sa hon , men det var jag
som fick väcka henne 11 .
så vi drog ner på stan , fixade lite saker ,
och gud vad bra det kommer bli :*  <3
allt för dig .


sen så träffade jag o emma , maria , vi åkte till dollarstore
och sen hämtade vi upp lina som skulle kolla på en lägenhet .
så medans dom gjorde det , så drog vi ut och körde bil .
när vi va på väg tillbaka , så fortsatt jag köra 70/h på en 50 väg.
ja bara emma , va fan vi får sänka farten , hon bara jaa .
sen efter den kurav mötte jag polisen . japp .. men jag hade sänkt .
så det var lungt , men snart åker jag vel dit , även fast jag alltid håller
hastigheten , men embryon däremot , hon kör galet fort , hon har klarat
sig i över två år . haha . ojoj . den människa lever , det kan man inte tro
när man åkt med henne en gång haha .

sen åkte jag o emma hem och lagade kyklingsallad
och hade det mysigt . :'')
sen kollade vi på film med emma och jonte ,
vi kollade på " se upp för dårarna" , lätt värd att se :)


i morgon ska jag och carro ta tag i våra liv haha .
nej men vi ska försöka komma in på historia kurs på komvux ,
lite sent ute , men vi ska dit och snacka med dom .
tack babe för att du finns .


jag saknar dig , alltid när du inte är närvarande B .

Skriv en kommentar här
Postat av: Embryo

Hahaha!! Du e gullig du!! :D
Saknar dej <3

2007-08-21 @ 14:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback