MSN .

Vad heter du på msn just nu?
Sara ..             PRIDE :*

Som personligt medelande?
jag är hemligt kär i mitt blåbär ..                                       miss you all the time baby .

Hur många är online?
19 st.

Hur många kontakter har du?
169.

Använder du Windows Live Messenger?
nej .

Vad har du för status?
Online.

Vilka pratar du med?
Micke bara .

Vem är roligast att prata med av dom som är online just nu?
haha , måste säga micke.


Vem & vad tycker du om den 8:de personen på din msn?
Emmsan , jag älskar henne .


Vem pratade du med sist?
Micke .

Har du dig själv på din msn?
nej , jag tycker det är onödigt .


Ca, hur många % av alla dina, brukar du chatta med?

typ 10 % av dom .


Brukar du trycka på "Esc" elr krysset i hörnet, när du ska stänga ner en konversation?

oftast esc

Hur många ggr loggar du in på msn på en dag ungefär?
jag är alltid inne som offline , annars loggar jag in typ en gång på dagen sen på kvällen.


Gillar du msn?

ja det kommer och går.


När ska du logga ut från msn?
när jag ska sova .


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback