Onsdag .

Världens tråkigaste dag känns det som .
haha .
jag kan inte leva en dag utan att träffa mina vänner,
då blir dagen till den tråkigast ever .
det är så det känns just i dag .
jag har inte träffat mina bästaste .

hoppas jag kan få se någons ansikte i dag .
det skulle förgylla min dag helt .

föresten fick jag nyss ett samtal av maria och diva ska sova hos mig i kväll.
det ska bli mysigt det , fast jag har fått nya fönster i dag också.
så jag har inga pasienner , "hur de nu stavas" .

så jag tänkte sitta uppe med blåbär tills det blir ljust.
men då kom jag på att jag ska ju jobba , då måste jag gå och lägga mig senast
två i varjefall . aja , jag måste lösa de dära på något vis .
föresten en till sak , jag tycker det är tråkigt att varken blåbär är inne på msn
eller att bilddagboken inte fungerar . fuck this shit haha .

jag håller på att ändra min blogg igen .
skriver sen igen .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback