Sovkamrat .

image257

I natt sov diva hos mig , det var hur mysig som helst.
speciellt när hon kryper upp och lägger sitt huvud på min
huvudkudde och gosar in sig . hon är en ängel .

jag va tvungen att gå upp tidigt i morse , kom upp runt kvart i 9
så då åkte jag direkt till jobbet och städade .
när jag kom hem så gick jag o la mig med diva igen
och vaknade när det var mat . sen gick jag och la mig igen.

sen vid tre drog jag för att lämna diva så maria hakade på
mig emma o jonte till dollarstore , rusta och ica .
så vi har stor handlat .

så nu har jag precis kommit hem , och ska kanske ta och kolla
på tv, för jag ska nog till maria runt 22 och kolla på film .

finns inget roligt att göra nu känns det som .
usch och fy på dessa tråkiga dagar "/ ..

JAG VILL UMGÅS ..
men ingen verkar vilja desamma :(


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback