Tack maria och johan . <3

min dag började med att jag åkte med mamma o pappa till min mormor som fyllde år.
där träffade vi släkten , det var mysigt . haha .
för dom är spciella på dina egena sätt haha . ojoj .
verkar som det blir spanien nästa sommar , det måste måste måste , <'333 .

sen kom jag hem , då va emma redan hos mig så vi drog till
ica och köpte nötter och satt oss på en bänk utanför
och där träffade vi elle och evve , och så snackade vi med dom :D

sen åkte vi hem , och va här tills jag skulle till maria för hon bjöd hem mig till
henne för att äta mat och kika på film ,
åkte dit och hämtade upp maria så åkte vi till willys och tonys .
sen åkte vi hem , åt tillsammans med johan och kollade på spriderman 3 .
det var en mysig kväll .
jag älskar att umgååås med dessa .

sen åkte jag hem och hittade på emma o emma i mitt rum ,
så jag satt mig här och snackade med ankan . :''')
och nu ska jag ta och snacka vidare med henne ..
fast emma kommer o väcker mig halv 10 i mon hörde ja någon skrek i mitt öra .. :S

/ s


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback