Tråkig lista .

Namn:  Sara
Antal kuddar i sängen: 3
Bästa platsen på jorden: där mina närmaste är .
Favorit-tvprogram: jag kan inte välja .
Favoritbar: har inte hittat min favorit ännu .
Favoritbok: böcker ja .. hm ingen .
Favoritdryck; Fanta .
Favoritfik: har inget speciellt just förtillfället , något i gävle.
Favoritfika: milkshake eller paj .
Favoritfilm: Dagboken .
Favoritförfattare: ingen aning .
Favoritgodis: choklad , tror jag.
Favoritkläder: just nu , leggings eller tunikor.
Favoritmat: grillat .
Favoritmusik: musik som förmedlar bra text .
Favoritrestaurang: jag gillar inte resturanger så värst .. hm .
Favoritskådis: finns många bra .
Favvoritfärg: Svart eller blå .
Går i sömnen: har hänt .
Har på mig just nu: t-shirt och trosor.
Hemsida: denna & bilddagboken .
Hobby: umgås med mina fina vänner och lyssna på musik, helst live .
Hårfärg: brunt med nyanser av rött .
Kammar håret: aldrig helst , ibland gör emma det åt mig :*
Kan baka bullar: jaförfan.
Min idol: Sara Löfgren .
Ogillar mest hos folk: att dom inte är sig själva .  
På söndag ska jag: umgås med någon ?
Senast köpta skiva: måste vara saras typ under 2004 ? haha .
Senast sedda film: "se upp får dårarna"
Skonummer: 39-40
Tror på evig kärlek: Ja
Tror på spöken: Ja
Tror på ufon: varför inte.
Vill kunna: gör allt som jag vill göra .
Vill åka till:  maldiverna och över hela världen .
Är bra på: att finnas där för personer .
Ålder: 19 .
Åt till frukost imorse: brukar inte ofta bli frukost .
Ögonfärg: Blå .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback