Valbo färd med "im gay " .

jag for in till valbo tillsammans med ankan emma emma jonte o emelie .
vi lyssnade på "im gay" hela vägen dit och hela vägen hem , jag och ankan
hade bestämmt det , så det var bara för dom andra att leva med det .
men jag tror faktiskt att dom gillade den , innerstinne gillar alla den . :''D

vi skulle hämta ut ankan kamera , så när vi går in och får hjälp
efter en bra stund , så får hon inte tillbaka den för den gick ej att laga .
så hon fick pengarna tillbaka , och hon va glad över pengarna ialf haha .

sen åkte vi över till köpcentrummet och gick där och kollade ,
träffade även maria , hon är fan så klockren som man kan bli .
fick även reda på att jag ska ha diva hela dagen i morgon , mysigt . :'')

sen åkte vi hem och jag emma o emma åkte hem till mig för att äta,
tacos i mitt hjärta <3 , men de va inte alls lika gott som jag förväntat mig.
så jag måste göra det med vännerna, mkt godare då haha .

sen bestämde jag och emma oss för att åka till åsunda och träffa hennes
mormor och fixa pengar , men när vi väl kom dit så fick hon inga till en början
men vi träffade hennes mormors kompis , hon va ball , henne fick hon pengar av
och hon hade en större klädgaderob än oss ungdomar , de va kul hahah .
dit ska vi flera gånger , så är det bara haha .

sen åkte vi där i från efter någon timme , då hämtade vi upp ankan på vägen
och åkte till maria för att skjusa johan ner på stan , på samma veva fick jag
diva på köpet , så nu ska hon sova här igen , hihi .

sen åkte vi hem till mig och här har vi varit hela kvällen . :)
dom gick nyss hem , hihi .

nu ska jag snacka skit på msn .
ha de bäst alla . :)



ps . flytta hem .. min vän behöver dig .. ds .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback