Hade tråkigt en kväll

Orkar du ? haha ..

1. ÄR DU BEREDD? jaa .
2. NAMN: Sara Therese Eriksson
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT: Högerhänt .
4. HUMÖR JUST NU: Trött , men glad ändå  .
5. FAVORITGODIS: Choklad , lätt . :)
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? det är mycket jag absolut inte äter..
7. KLÄDER JUST NU: Svarta byxor , marinblå tröjja , hjärt tofflor.
8. MUSIK JUST NU: all ätare .. men musik som alltid gäller är S. Löfgren´s .. :)
9. NÄR ÅT DU SENAST: hmm , i kväll hos maria .
10. VAD SA DU SENAST: God natt .
11. FAVORIT MATRÄTT : Grillat . :)
12. FAVORIT HANGOUT: hemma hos maria .. <3
13. OM DU VAR TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA? ingen anning . .
16. FISK ELLER BADKRUKA: FISK , Jag ääälskar att bada ..
17. FAVORITFÄRG: Svart & Blått
18. SAFT ELLER ALKOHOL: Alkohol , ialf när det är gooda saft drinkar ^^ .
19. LÄNGD: 169 centimeter.
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED: tre stycken .
21. FAVORITVÄDER: när solen lyser och fåglarna kvittrar ..
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED: Båt , åror & en vän .
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT: nej men önskade jag kunde spela gitarr.
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA: Natt människa ..
25. SPARARE ELLER SLÖSARE: Sparare.. även fast jag köper de jag behöver.. måste erkänna att jag är stolt över mig själv ..
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG: alla är viktiga på speciella sätt .
27. DET BÄSTA DU VET: att vara tillsammans med dom som verkligen betyder nått. 
28. DET SÄMSTA DU VET: finns mycket saker som är dåligt .. svårt att avgöra.
29. BÄSTA LEKSAK: oj .. ingen anning ..
30. BÄSTA FILM: det är la olika ..
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER: Ja det gör jag faktiskt ..
32. ÄR DU KÄR JUST NU? Nej ..
33. TÄNKER DU PÅ NÅGON SPECIELL JUST NU? Ja , men de är bara vänskapligt..
34. HAR DU NÅGRA HOMOSEXUELLA KOMPISAR: Bekanta måste jag säga att det är.
35. TROR DU PÅ MIRAKEL: Ja ..
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID: Om man verkligen vill det så går det.
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA: Nej.
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG: Nej , Kärlek mellan två personer är något stort. 
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR: Jag har alltid sagt 2 .. men man vet aldrig.
40. FRAMTIDSPLANER: Starta eget , hitta kärlek sen får man se vart världen tar en..
41. BIO ELLER PROMENAD: HAHA .. Bio måste jag säga .
42. ÄR DU HÖGER ELLER VÄNSTERPARTIST: Höger , lätt ..
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET: Inget .
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK: någor mitt emellan ..
45. ÄR DU KITTLIG: jaa .. 
46. SNARKAR DU: Ja lite smått sägs det haha . 
47. STJÄRNTECKEN: Våg.
48. RÄDD FÖR INSEKTER: Mycket!
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN: finns för många för att välja .. kackerlacka kanske ?
50. DET ÄR JAG DÅLIG PÅ: tro på mig själv vid vissa tillfällen . och sjunga haha. 
51. DET ÄR JAG BRA PÅ: Lyssna , finnas där för andra .
52. MUSIKSTIL: Allt möjligt .
53. LYCKOTAL: Jag vinner aldrig , så jag har fan inget haha.
54. FAVORITFILM GENRE: Komedi , vad annars ? :)
55. BÄSTA BOK: Tittar helldre i svaller tidningar :)
56. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA: Superman´s krafter .. rädda världen :)
57. FAVORITORD: Lixom , typ , sånna dära ord . haha .
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS: popcorn ? ! :) okejrå godis.
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE: Hamburgare .
61. SKRIVER DU DAGBOK: Räknas Blogg ? . då gör jag det . :)
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM: Barnprogram om jag ska välja :)
63. NAMNSDAGSDATUM: 19 juli
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN: haha neej ..
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG: vill ta hål i läppen .. men de får jag nog avstå..
66. FÖDELSEDAG: 20 oktober
67. FAVORITCHIPS: Sourcream eller Grill . 
68. SYNLIGA ÄRR: näähh .
69. VEM BETYDER MEST FÖR DIG: en person? måste säga familj o vänner ,

70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT: Välstädat känns bäst . 
71. GUNGAR DU PÅ STOLEN: näähh .
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU?: 12 stycken.
73. DETTA GÖR MIG ARGAST: när folk behandlar andra illa. 
74. BÄSTA ÅRSTIDEN: Sommar , lätt.
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG: oj , ett tag kvar ... få se :)
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN: Bådeoch!
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? Ja , det skulle vara häftigt.
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I: Höger , men även i vänster .. beror på vem man äter med och vad..
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? : Jaa haha.
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA: Verkligen. Åtminstonde i utgångspunkt.
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM: Kort , spegel , tavlor , halsbands hängare haha.
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA: tre beiga och en brun.
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS: Pasta
84. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN: Jag kan svara på den frågan när jag träffat honom ..
85. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG? Jag svarar nog , en mix av dom båda .
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST: Ljust.
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST: Fanta. 
88. VAD GÖR DU HELST: Umgås med dom jag tycker om. 
89. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK: Det som kommer från hjärtat och till rätt person .
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU: en syster , allt jag behöver , hon är bäst .
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG: haha nej ..
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON: Med min familj , skulle kunna bo här förevigt.
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT: ja , mot katter .. hmm =/ .
94. ÄR DU MÖRKRÄDD: ibland .. när jag känner mig ensam . annars ÄLSKAR jag att sova i mörkaste mörker..
95. ÄR DU RELIGÖS: Nej .
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI: Nej . 
97. TROR DU PÅ MAGI: Ja det gör jag .
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG: haha ja och folk blir irriterad .
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER: Inget av dom , klick klack (A)
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR: att förlora mina nära och kära .
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV: Inte alltid , min mamma är bäst . :)
102. HUR OFTA STÄDAR DU DITT RUM: när jag känner för det .. :)
103. SKULLE DU KÄKA UPP EN CLEMENTIN FÖR 100KR : Ja ? .
104. HAV ELLER SJÖ: Svårt , sjö . för jag hatar saltvatten men hav , för det är en speciell känsla med det.
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD: beror på hur mycket . .
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN: nej jag älskar kött .
108. SALTAR DU PÅ MATEN: eh , ibland .. haha
109. FAVORITKAKA: hmm minns ej vad dom heter ^^ . men dom är goda .
110. KAN DU SJUNGA: hahahaha nej .
111. GILLAR DU ATT SJUNGA: jaa , älskar det . .
112. VILKET GYMNASIEPROGRAM GÅR/SKA DU GÅ/GICK DU: Handelsprogramet har jag gått.
113. ÄR DU KÄR: Nej .
114. ANVÄNDER DU DEO: Ja.
115. VILKET INSTRUMENT ÄR VACKRAST ATT LYSSNA PÅ : Gitarr
116. HUR GAMMAL ÄR DU: 19 år .
117. FAVORITBLOMMA: Ros är vacker .. 
118. GILLAR DU TECKNAT: Ja , de är mysigt .
119. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TANDBORSTEN: hm , blå eller grön tror ja .

120. FAVORITARTIST: Sara Löfgren , vilken låtskrivare och artist . Äkta Totalt igenom . Underbar personlighet också..
121. FAVORITLÅT JUST NU: oj .. börjar tröttna på det jag har just nu .
122. SKA DU DUSCHA IDAG: Ja.
123. KAN DU BÖJA PÅ ENA ÖGONBRYNET: Ja, om jag får böja på det andra samtidigt!
124. KAN DU VISSLA: jaa ..
125. KAN DU KNÄPPA MED FINGRARNA: Ah , ialf med ena handen. 
126. KAN DU VICKA PÅ ÖRONEN: Nähh , skulle va coolt om man kunde.
127. ANSER DU ATT DU ÄR STARK: haha, inte om man jämför med en vis Caroline .. HAHA. 
128. BRUKAR DU SOLA: jaaa , utom hus ja .. men jag gillar inte solarium , kanske gjort det 2 - 3 ggr i mitt liv .
129. VAD GÖR DU OM DU FÅR HICKA: försöker bli av med den haha .

131. ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA: oj .. både och .. just nu önskade jag att jag hade en liten hund .
132. HÅRFÄRG: Rött , snarare orange , snart ska det bli SUPER rött ^^
133. FAVORITDATASPEL: The Sims  . ^^
135. VAD ANSER DU OM BUSH: Vad ska man tycka om en person som honom ? allt är negativt.
136. RÖKER DU: helst inte . .
137. SNUSAR DU: Nej .
138. ANVÄNDER DU KNARK: nej och skulle aldrig i hela mitt liv göra det.
139. KAFFE ELLER TE: inget , tack..
140. HAR DU DIN NATURLIGA HÅRFÄRG: neej .. 
141. ÄR DU NYTTIG: jag försöker .
142. PYSSLAR DU MED NÅGON SPORT: Nej , önskade det .. ^^
143. GÅR DU ELLER PLANERAR DU ATT LÄSA PÅ UNIVERSITET: Jag vet inte , skulle vilja bli inredare ..hmm ?
144. HATAR DU DIG SJÄLV: Nej , hatar gör jag aldrig , men man tycker inte alltid om sig själv.
145. HAR DU EN BESATTHET: tror inte det .. hmm
146. HAR DU EN HEMLIG FÖRÄLSKELSE: neej. :)
147. BRIGHT EYES ELLER LARS WINNERBÄCK: Inget . haha . men Lars Winnerbäck går an..
148. KILLE ELLER TJEJ: Jag är en Tjej ..
149. VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: Oj . finns det någon sån ?
150. NÄR VAR DU JÄTTE FULL SENAST: Den dära ondagen jag helst vill glömma ..
151. VAD SKA DU GÖRA INOM NÄRMSTA VECKAN? På Maskerad , umgås med vännerna ..
152. VAR DET HÄR KUL ATT SKRIVA ? ja , nu är jag trött . tack för det .. ^^
153. ÄR DU NÖJD MED DET HÄR ? Svarat ärligt , så ja ..



Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback