You name it .

173845-42


Dagens händelse :

haha . jadu , körskolan med min kära susanna , hon är bäst .. :) <3 . Jag håller på dig stumpan , i mon gäller det haha :) ..

sedan så va jag hemma med blåbär o katta , kollade på idol dvd , vi skulle göra om den om vi fick eller hur Bluberry ? :) .. Mer mer mer mer C.R :) lätt ..

sen så åkte ja med pappa till valbo och hämtade upp maria .. sen så har vi gjort mat o kollat på Greys A .. sååå bra , gud, man grät ju några tårar där allt ... :) .
sen skjusa johan hem mig . :) .

så nu ska jag ta och sova , har ont i huvudet , får se om det blir körskolan i morgon , känns som jag måste plugga en anning hemma också. :)

ciao.

Skriv en kommentar här
Postat av: blueberry

klart som fan att vi skulle ^^ vi skulle göra den så himla mycket bättre ^^ :) ..

2007-02-18 @ 00:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback