Jag är lycklig .

28 juli - till min underbart vackra brud Sandra .
det blir kalas för hela slanten , fira hennes mamma och vi ska ha
det mega roligt + att jag ska övernatta där . <3
jag saknar henne så otroligt mycket .. :( ..

3 aug  - PRIDE 07
jag åker ner med carrrrooo , + maria lina o ullis .
jag o carro ska in på pride området , se världensbästasara , kolla in allt annat , köpa
pride flagga är ett måste + massa mer , hoppas även på spelning
med den snyggaste och hennes band vinestreet. weiiihoo . 

11 aug - älsklings sandra kommer hit .  
vi ska partaja loss på cityfesten tillsammans med alla speciell blåbär . : )
det ska bli en underbar dag , det kan jag lova . :) mys mys myssss .

datum att se framemot ..
b, blir det något den 24  juli ? :(
jag vill vill vill , men det ser mörkt ut :(


ps . vi hade namnsdag i går . ds



PUSS på de :*


ha de bäst alla . :)

Skriv en kommentar här
Postat av: B

MEN BLÄ! JAG VILL JAG VILL, vill du köra min systers skrothög? (A) HAHAHAHAHAHA, jag måste!
annars frågar jag världens snyggaste om skjuss PUNKT SLUT :D HAHA.

2007-07-20 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback