Leende .

jag bara ler när jag tänker på går dagen , jag kan bara le .
du får mig att le , ni två får mig att le , tack carro tack även sara för en fantastisk dag .

image184

dagen började med att jag gick upp runt sju,
svårt att gå upp när man har en gullig diva vid sitt ansikte
som bara vill mysa .

men jag kom upp och fixade i ordning mig
och snackade med carro i telefonen , sen kom hon hit
och hämtade upp mig , och vi drog vidare mot stockholm .
Carro körde ner , jag kände att jag trivdes vid hennes sida
och även brevid eftersom det är lättare att "dansa" till musiken då. hihi .

när vi väl kom fram i sthlm så ställde vi oss
i sollentuna och tog tåg in till stan , det var billigare och bättre
parkering där .
vi gick sedan på stan och carro inhandlade en palestina sjal.
sen tog vi färjan till grönan och där satt micke och väntade på oss .
och såklart hade det nu börjat regna..

så det vara bara att sätta på sig sin "poncho" och leva med att
det regnade , men det stoppar oss inte , vi har varit med
om värre , Karlholm 05 , då var vi riktigt blötta eller hur ? ! haha

sedan satt vi där och lyssnade på soundchecket .
det var roligt ,
ett stort leende kom på läpparna så fort sara kom ut,
hon lyser verkligen , hon ger så mycker glädje .
så hon och micke repade och vi kollade på och carro
spelade in <3 <3 <3 . hihih .

sedan träffade vi sara och vi snackade lite kort med henne
och sedan gick vi tillbaka och tillbringade vår tid
vid bänken och under våra poncho haha.

sedan blev det genomgång och vi ägde verkligen
på alla låtarna , eller speciellt på Sara och mickes " köpa vingar för pengarna" .
haha . det var uuuunderbart .

sedan var det ungefär 1 timme kvar tills det skulle börja och då hände det
det kom SOOOOOOOL .. vi som suttit i kanske 5-6 timmar med regn
fick nu äntligen sol . :)

när det väl började var himmlen blå och allt var perfekt .
jag va där med min carro och vi skulle se våran sara . haha .

programmet var toppen och sara ägde ut alla .
även avril faktiskt .. haha .
men för mig är sara alltid etta i alla lägen .

efter programmet så gick vi fram till scenen och sara kom och satt
sig vid oss och snackade en massa , sjukt söt och goa kramar .
+ sött när hon presenterade sig för micke , han blev glad <3 :)

sedan efter att vi pratat med henne & tagit världens sötaste kort på henne
så drog vi till baksidan och träffade henne där och tog kort en snabbis
innan hon skulle med en taxi .

sedan tog vi färjan tillbaka med micke och josefin,
sen drog vi till pendeltåget och sedan till våran bil,
ni kan ju undra vilken skiva som spelades på vägen hem .
och hur våra ansikts uttryck såg ut haha .
 
jag orkar inte skriva detaljerat , då kan ni fråga om det .
dom andra artisterna som va där va : Jimmy jansson , AVril Lavinge , Charlotte perrelli , Fives oh Fives .
och såklart Sara Löfgren och Michael Rickfors . :)

JAG ÄR LYCKLIG SOM HAR SÅNNA HÄRA MINNEN ! <3 <3

Caroline , jag älskar dig .

image183

              



en sak till måste jag tillägga ..
tänka sig att du , ska få en till söting , åh vad vackert . <3
jag är glad för din skulle S ...
grattis . tihi . <3 kärlek till dig.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback