Måndagen .

då var jag med carro , vi körde in syster o hennes vänner
till gävle , sen gick vi på sko huset en snabbis.
sen åkte vi hem , köpte glass och satt oss för att titta
på inspelade program , det var as mysigt , gud vad jag skattade .

sedan åkte jag hem till emma en stund för att se hur hon bodde ,
hon har nyss flyttat till egen lägenhet .
det var hel mysigt , även fast allt inte var i ordning gjort :)
där kommer jag övernatta mycket (A)
sen bjöd hon på mat , sen lära jag åka :/ ..

sen åkte jag till carro och kollade vidare på banden ,
hihi .

sen kom blåbär hem från henens tripp i gbg .
hon är knasig , det är bara det jag vill tillägga hahaha ^^ .

<3 kärleks dag .

image195


Skriv en kommentar här
Postat av: B

varför är jag knasig nudå :O HAHA?

2007-07-03 @ 17:15:24
Postat av: B

men svara då?

2007-07-06 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback