Tecken .

förlåt mig alla , men det är inte min dag i dag .
jag är helt hopplös ,
allt känns förjävligt
vad ska jag ta mig till
hur ska mitt liv se ut
vad ska jag göra
jag vill känna stolthet
jag vill va lycklig
jag vill kunna vara bra på något
jag vill kunna försörja mig själv
ha en säker framtid
tillsammans med dom jag älskar mest .

åh ..

jag önskade jag kunde se ett tecken på att det löser sig .
att jag hittar det jag söker .
jag har hittat världens finaste vänner på min färd.
men är det min mening med livet att vara en vän till någon ,
finns det inget jag ska göra , eller tillbringa tillsammans med ..
vad , ge mig ett tecken tack ..

förlåt .. jag är lycklig med er , men jag kan inte stärka
mitt självförtroende enbart att finnas där för någon , vara en vän.
jag behöver få vara stolt över nått , känna mig duktig , värd allt jobb..
jag behöver det ..

:'/ ..

jag känner mig älskad av er , jag är glad för det .. <3
jag behöver er vänner för att hitta min rätta väg .
sätt inga krav , snälla . låt mig ta den tid det tar ..
jag behöver er , hör ni det , jag behöver er !

/ sara .


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback