Tisdag .

image213 
min älskade syster .


Gör:
lyssnar på musik .
Ska: hitta på något tillsammans med caroline .  
Har: nyss duschat .
Vill: att det ska vara fredag .  
Humör: glad och trött . 
Kläder: just nu är det rosa morgonrock . MYSIG .
Frisyr: handukstorkat .
Sminkning: nada .
Temperatur: det blåser kallt men solen är framme .


i dag ska jag leka med min kära vän caroline :)
det ska bli mysigt .

kom hem sent i går från ullis , typ vid 2 nåt .
vi färgade håret på maria och det blev inte helt
100% lyckat , hoppas att de löser sig till slut . :)


ps . jag tappade min mobil i handfatet hos sandra i lördags ,
men det gick på hemförsäkringen eller fick betala 1200 . men ialf ..
DEN NYA KOMMER I DAG <3 <3 <3 .ds .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback