Torsdag .

image210

Gör:
sitter här och leker lite med diva samtidigt .
Ska: vara hundvakt till diva till 20.00 då åker jag och hämtar maria , sen ska vi mysa, laga mat
och kanske fixa min naglar . :)
Har: varit och jobbat en stund för förmiddagen .
Vill: att vädret ska hålla i sig <3 .
Humör: glad glad men lite trött pga den tidiga morgonen.
Kläder: svarta leggings , mörkblå klänning typ .
Frisyr: lite lockigt av att haft uppsatt sen tidigare , och ett hårspänne i .
Sminkning: foundation , puder , och mascara.
Temperatur: varmt , and i just love it .



nu är det endast 2 dagar kvar tills jag ska på kalas och
träffa min bästaste sandra , det ska bli underbart bra .


i går hade jag en otroligt mysig dag med tjejerna + jonte :) hihi
jag och carro ägde verkligen på allsången " vill du se en stjärna ... " :)

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback