Fredagen .

STUDENTEN 2007 .

fan va roligt ^^


dagen va här för alla studenten och jag minns hur man kännde det.
saknar faktiskt den dagen , önskade jag kunde göra om den .

menmen .

åkte till parken för att se kusin , katta o carro :)
dom va jätte vackra ! <'3 ..

sen så blev det mat och fika hemma hos kusinen ,
det var mysigt och vädret var kanon .
diva kom även dit och jag hade henne hela kvällen sen.

efter det drog jag till carro o katta och gav dom presenter .
åh , stolt över er ! <3

sen åkte jag till stan med maria , och emma och ankan kom dit
och vi kollade på alla studenter .
sen åkte vi raggarbil hem , som gick i 30 K/h . hahah
kul va det .

grattis till er vänner . <3


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback