Längesen..

image182


det var ett tag sedan jag skrev men det har inte hänt något speciellt ,
eller jo , jag har fått chansen att snacka lite med underbara människor,
nackdelen men det är att dom bor otroligt långt i från mig .
men jag vet att någon gång , då ska jag träffa dessa fantastiska .

diva är hos mig .
hon ska vara hos mig till måndag .
fast jag ska bort på lördag men hon bor kvar ändå.
jag ska då till sthlm med carro , vi ska bila ner och
kolla på sara på sommarkysset och sådära . hihi .
det ska bli underbart bra .

nu ska jag snart i väg till ockelbomarknaden med
hedman emma och emelie ,
sedan blir det bilkörning med carro i kväll,
vi ska testa bilen , automat :S haha .
hur ska detta sluta . haha

aja , hade bäst alla .
 
käärlek <3

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback