min fredag .

dagen började med att jag åkte hem till caroline
för att avboka en resa , för emma bestämde sig i morse
att hon fan skulle med till stockholm ändå , och de gör hon inget
mindre än rätt i , I LOVE YOU !

sedan drog jag till valbo med hedman och jonte ,
vi köpte present till min syster och hade de alltmänt bra .

sedan när jag kom hem så bestämde
vi oss gör att åka ner och cheka läget i stadsparken ,
det var 60/70 tals tema för gym .

så maria kom till mig och vi cyklade ner med
hedman , syster , emelie och jonte :)
vi kollade runt lite, sen drog vi till maiia
och dom drack lite öl där och vi dansade
och hade det otroligt roligt .

så jag kom hem nyss och nu ska jag
lägga mig i sängen , för jag ska till valbo med mamma pappa och hedman i mon .<3



r.i.p Patrik .


TEAM PUCKO ! <3 <3 <3

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback