Min Lördag

Först åkte jag med hedman till valbo , tillsammans med
mamma o pappa , vi handlade lite presenter till min syster .

sedan hämtade jag diva hos marias mamma o pappa
så jag va med henne fram till fem , då åkte vi
och hämtade maria , sedan gjorde vi oss i ordning
och träffade upp marie och åkte till sara på grill party.
men jag stannade bara o grillade sen for jag hem
för jag var inte 100% , är fortfarande sjuk . men men .

sen träffade jag upp hedman , så drog vi till ica
och träffade emma emelie och jonte .

så vi åkte hem hit , till mig o syster . 
så jag var här hela kvällen med dom .
jonte sov även här , hedamn skulle också göra de men hon banga . haha

det var min lördag . :) 

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback