Obeskrivligt .

Detta blir verkligen inte lätt att sammanfatta med några få meningar ,
men min hultsfredsresa har varit lärorikt och uppskattad.
jag inser hur bra man har det här hemma , säng , toalett , dusch . haha

men fan vilken kanon resa det var ,
tält med tjejerna , massa nytt folk varje kväll ,
skratt och gråt , och allt sånt .
jag vet inte vad jag ska skriva riktigt .

50 cent var klockren och gjorde det hela till pricken över i:et .
lätt härligast , även timbuktu & damn , the ark , m.m , heeerregud vad det va bra .

nu när jag är hemma saknar jag det verkligen ,
men ändå inte ,
får se om man åker ditt någon gång till , eller jo de ska jag , med mitt blåbär.
eftersom hon inte fick åka med i år , pissigt som fan , saknade henne enormt . "/

jag fick ialf en snygg väska , fast jag ville ha en tröjja där de stod
" KNARK ÄR BAJS FOREVER " , mende blev en väska . ^^
stolt som fan . haha .

bajamaja va inte alls så farligt som jag trodde
men jag är stolt att jag fick på en sån i 5 dagar i rad . YEAH !

tack till er 5 som gjorde min resa underbar .
MARIA , Jenny , Lotta Malin och  Sara . <3

några saker som får mig att påminnas av resan:
- djurleken
- " ja nej ja nej "
- Umbrella
- ddemidekk reklamen
- mac gaver .
- vår klockrena ramsa.
- megafon
+ massa mssa mer ..
<3<3<3<3<3<3

"Vi är inte lesbiska , vi vill ha någonting där i ,ha någonting där i, ha någonting där i.
 Vi är inte hetro , vi är kanske lite bi, kanske lite bi, kanske lite bi 
 Vi ska se the ark , och jävligt fulla bli, jävligt fulla bli, jävligt fulla bli.
TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL . "

den körde vi med hela kvällen , och jag och jenny sjöng umbrella hela kvällen ^^ <3 <3  


nu lägger jag in lite bilder , vet inte vad jag ska skriva mer .

   
   

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback