STOCKHOLM

tänkte att jag skulle skriva lite om min färd till sthlm ,
även fast det känns som det knappt finns några ord att beskriva den med , så gör jag mitt försök .

dagen började med att emma hämtade upp mig ,
sedan maria . så började vi vår färd mot stockholm .

resan gick bra och det är alltid trevligt att "flörta" med andra
resenärer på vägen haha .

väl framme i stockholm va det världens bilkö
men som vi tog oss ur efter en stund.
vi parkerade inne i stan , vi kör lyx .

vi träffade då upp caroline och hennes vän camilia .
maria och emma drog till zara , och vi andra tll punkshopen.

sedan åt vi lite mat och sedan begav vi oss ner mot kungsan.

det var 20 års gräns som vi inte visste av , men carro och jag kom
in utan att bli stoppade fast dom andra 3 som va över 20 blev det såklart.
känns rätt bra de dära . haha

sen gick vi runt lite men bestämde oss för att ställa oss vid scenen.
sen började showen och coverbandet drog i gång .
in på scenen av dom två gästartiserna kom Sandra Dahlberg .

sedan kom , Saaara . gud vad glad man blev , vilken känsla man fick
och det bara rusade genom kroppen, vi såg henne sist i augusti .
så detta va verkligen efterlängtat .
hon sjöng kläderna av dom andra och hon ägde som vanligt .
jag förstår inte hur säker och grymt bra man kan vara som live , hon
får hela pubilken att stå med stort gap och rocka loss.
jag älskar hennes musik och liveframträdande , ord kan inte beskrivas .

sedan efter själva framträdandet så bestämde vi oss för att bege oss till
baksidan för att kanske få en skymt av sara , det var ju ändå rätt länge sen vi sågs sist.
sara kom ut och skrev lite autografer , sen tog hon sin sista tid till att snacka med oss.
det finns verkligen ingen som får mitt att känna mig mer värdefull .
jag blir alldelse tårögd , förlåt . men jag blir verkligen det .
hon betyder så extremt mycket .
vi tog även lite kort med henne , ska lägga in dom sedan .
tack carro för att du finns .
Hoppas du blev glad för aurografen älsklingsemma <3
vi pratade även med sara om hennes spelning med TWDSO , att dom fått spelning på sweden rock.
jag önskade vi kunde närvara , att se henne på scenen där hon tillhör . ROCK ska det vara !
men som vi sa till henne , det dära klarar du lätt . för hon gör mig aldrig besviken .

ojoj , verkligen evigt tacksam till den personen . ojoj .

hennes ord betyder så , allt hon säger , att hon uppskattar oss , att vi betyder mycket för henne
kan man begära mer ? ! Hon har redan gått över den gränsen för länge sen .

tack för en underbar dag tjejer , ni är ovärdeliga .
tack sara , för att du finns och för att du får mig att må bra och le med hela kroppen.

längtar till nästa gång <3

this day , in my heart <3 .

     

LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback