taggad till tusen .

image164

då åker man i natt då , eller på morgonen , bussen går 04.20 .
FAN VA HÄRLIGT .
Jag längtar så jag tror jag spricker . haha .
men ändå är det en nervös känsla över det hela .
tält är inte riktigt jag och maria , men va fan , utmaningar , de gillar vi.

i går kväll var det värsta
ovädret här hemma , blixtra och åska as länge .
men jag kröp ner med min syster och läste
tidning och lyssnade musik samtidigt som jag höll hennes
hand . åh , jag kommer sakna dig när jag åker bort .

jag tror jag inte kommer skriva något mer innan jag kommer hem .
för hela dagen ska gå åt till att packa och inhandla de sista .
fan jag åker i natt .. AAAHHH !
jag har laddat upp , inte festat på as länge , nu jävlar .

byee allihopa .
jag älskar er , ni vet vilka ni är .

och blåbär . FAN hultan kommer inte bli samma sak utan dig :/ ..
du kommer finnas med i min telefon , I CALL YOU !

syster , du är allt jag begär .

/ sara på hultan , tror de eller ej !

Skriv en kommentar här
Postat av: B

RING FFS !!!

2007-06-12 @ 22:53:25
Postat av: Carro

jag kommer sakna dig gumman, så mycket ... hoppas du får det skojj nu, hör av dig när du är hemma :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback