<3

image133


i dag har jag varit med diva , det
är alltid lika mysigt , åh jag älskar henne .

sedan va angelica och evelina och kikade förbi
trevligt . <3
sedan kom emma och vi åkte för att hämta
maria , sen har jag varit där en stund också.

emma .
jag älskar dig , det gör jag verkligen.
jag önskade det fanns något jag kunde göra
så att du får må sådära lyckligt bra .
men för mig känner jag lycka tack vare dig ,
att du finns där . du gör allt grått till färg , allt kallt till varmt .
jag älskar att ha dig som vän , <3


tack du , just du , du gjorde min kväll.
att du skrev till mig , jag har verkligen saknat det , dig , oss .
du , ja ord räcker inte till , men glad är jag .

Skriv en kommentar här
Postat av: Emma

Shit, vikken fin bild! PUSS

2007-05-19 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback