BALEN

i dag har jag varit hemma hos maria
för hon sminkade två tjejer till balen som va på stan i dag
för alla 3orna som ska ta studenten .

jag var dit ner med henne & emma .
vi träffade bla BLÅBÄR ! ! <3 och syrran o så .

Katta gick på balen och hon var fantastiskt
vacker , jag blev faktiskt helt tagen & stolt såklart .
även min kusin gick , alltid lika vacker .

sedan åkte jag bil hem med emma
och sedan tog jag bussen ner på stan för att
följa med lina och maria på mulligans ,
där det typ var 35 + , men så får det vara .
även timo maiia och hennes kompis kom dit .
det var faktiskt hel mys .
sedan tog jag bussen hem vid halv 12 .
tack blåbär som snackade med mig hela vägen hem ,<3
sedan stod min syster och emma och väntade på mig ,
det var kärlek .

nu ska jag snart in till syster , vi ska snacka lite och mysa :)
kärlek till henne .

/ sara .
 
 
Katarina & dennis  - kusinen & simon .  

Skriv en kommentar här
Postat av: Emma

Såå, gla att jag har dej gullet! <3

2007-05-17 @ 14:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback