du är min lycka .

nu är det en ny vecka och jag ska verkligen
ta tag i teori pluggningen , ska ner dit lite senare
och sedan ska jag hem till maria och låna hennes teori
häfte för jag har inte svarat klart i mitt än haha .


jag måste bara skriva att mitt blåbär
är min absoluta favorit vän : ' ) . .
Bromma - Vällningby - Hässelby nästa älskling .
oh , jag önskade vi kunde fly tillsammans
och gör allt det dära mysiga som bara ett hallon & ett blåbär kan.
men jag ska ta de dära jävla körkortet så vi kan
åka på totalfestival , det är ett sommarmåste .
tack för att du får mig att vilja leva och du får mig att må bra .


kärlek utan gränser / sara .

image114 
obeskrivlig hatkänsla.

Skriv en kommentar här
Postat av: Matilda

haha jasså :P Ja dom är fina. Har kikat lite på ginatricot och så men alla liknande var för stora. men hittade en grå utomlands :D

Postat av: B

du har körkort till sommaren , helt klart ! vi MÅSTE på totalfestival :} , det är ett måste <3 HAT!

2007-05-09 @ 23:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback