du du .

image121


tänk vad en person kan göra en så glad in i själen av att bara säga några
ord eller bara höra personens röst . + att jag inte visste att det var
hon som ringde mig just då eftersom det var anonym nummer ,
så lyfter man luren så är det mitt blåbär , hon vet när hon behövs som mest. .
tack tack tack älskade du .


just nu vet jag inte vad som händer i mitt huvud .
alla tankar om mig och mitt liv schwisar förbi hela tiden.
jag har verkligen ingen aning om hur min nästa dag kommer se ut.
men jag har vel mig själv att klaga på som inte ser till att jag har
ett fungerade liv , ett liv med en ekonomi , ett jobb , en fritid.
men det kommer nog , men jag är bara så trött på de här jag har .
jag vill veta nu nu , om jag har något att jobba med i sommar ,
vad ska jag annars göra , ekonomiskt kommer jag aldrig klara mig.
kanske jag bör flytta för att få det jag behöver ?! ska det vara så .. jag vill inte.
men jag vill , jag vet att det finns underbara människor där ute i landet
som jag bara skulle vilja lära känna , fast jag vill inte lämna dom jag har här hemma.
men riktiga vänner finns ju kvar trots en flytt , för visst , det gör ni va ? ..
skräken skulle vara att lämna min syster mest av allt,
även fast vi inte alltid ses , så finns hon alltid här hemma , min trygghet.
jag tar nog med henne om jag ska någonstans , hon är mitt allt .

nej nu ska jag tänka på allt positivt som finns med det jag har nu.
ni som alltid ställer upp , ringer och hör av er , och vill ses , tack tack .
jag vet inte vad jag skulle göra utan er ..
jag har ändå allt jag behöver just nu i nuläget , en underbar familj och dom bästa vännerna. (ni vet vilka ni är)

tack för mig i kväll .

kärlek utan gränser / sara .

Skriv en kommentar här
Postat av: B

kommer alltid finnas vid din sida, vad som än händer <3 du betyder!

2007-05-09 @ 23:28:05
Postat av: Embryo

Du e mitt liv å jag kommer aldrig att lämna dej <3

2007-05-10 @ 16:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback