du underbara du .

image96


glad glad glad glad , det ä vad jag blir av dig underbara människa .
jag trodde aldrig aldrig att vi skulle kunna stå så nära varandra som vi gör .
men du är ju mitt blåbär och det säger ju allt .
drömmarna tillsammans med dig , det är dom jag vill ska bli sanna .


jag var hem till maria och umgicks med henne och diva ,
det är alltid mysigt ..
sedan var jag ute och körde med pappa . det var otroligt
mysigt nu i kväll , när vi åkte mot vattnet , det ska vi även göra i morgon
och då ska vi ta med oss kamera .

min dag har varit mys .

och jag saknar dig angelica ..

Skriv en kommentar här
Postat av: angelica

<3 x miljoner !

2007-05-02 @ 23:00:35
Postat av: Matilda

Hur gör du så där med korten?? :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback